вторник, 10 февраля 2015 г.

ՍՈՒՏԱՍԱՆԸ - Yalan deyənlər

                         ՍՈՒՏԱՍԱՆԸ
Լինում էչի լինում մի թագավորԷս թագավորը իր երկրումը հայտնում է.
«Ով էնպես սուտ ասիոր ես ասեմսուտ էիմ թագավորության կեսը կտամ նրան»:
1.Գալիս է մի հովիվԱսում է.
— Թագավորն ապրած կենաիմ հերը մի դագանակ ուներոր էստեղից մեկնում էրերկնքում աստղերը խառնում:
— Կպատահի՛, — պատասխանում է թագավորը: — Իմ պապն էլ մի չիբուխ ուներմի ծերը բերանին էր դնումմյուս ծերը մեկնում,արեգակիցը վառում:
Ստախոսը գլուխը քորելով դուրս է գնում:
2.Գալիս է մի դերձակԱսում է.
— Ներողությո՜ւնթագավորես վաղ պիտի գայիուշացաԵրեկ շատ անձրև եկավկայծակները տրաքեցիներկինքը պատռվեցգնացել էիկարկատելու:
— Հա՜լավ ես արել, — ասում է թագավորը, — բայց լավ չէիր կարկատելէս առավոտ էլ մի քիչ անձրև թափվեց:
Սա էլ է դուրս գնում:
3.Ներս է մտնում մի աղքատ գյուղացիկոտը կռնատակին: — Դո՞ւ ինչ ես ուզումա՛յ մարդ, — հարցնում է թագավորը:
— Ինձ մի կոտ ոսկի ես պարտեկել եմ տանեմ:
— Մի կոտ ոսկի՞, — զարմանում է թագավորը: — Սո՛ւտ ես ասումես քեզ ոսկի չեմ պարտ:
— Թե որ սուտ եմ ասումթագավորությանդ կեսը տուր:
— Չէ՛չէ՛ճշմարիտ ես ասում, — խոսքը փոխում է թագավորը:

Ճշմարիտ եմ ասումմի կոտ ոսկին տուր:

Комментариев нет: